Mobilos segítségre van szükséged? Keress minket bátran!


Kollégáink örömmel állnak rendelkezésedre bármilyen mobilos kérdéssel kapcsolatban.


Gyáli üzletünk nyitvatartása:

Hétfő – péntek: 9:30 – 18:00

Fogarasi út Mobil Shop nyitvatartása:

Hétfő – szombat: 9:00 – 20:00
Vasárnap: 9:00 – 19:00

Telefonszám

+36 20 444 99 99

E-mail cím

hello@bestfleetgsm.hu

Gyáli üzletünk

2360 Gyál, Kőrösi út 90.

Mobil Shop

1149 Bp Pillangó u. 15.
Fogarasi TESCO

Fogarasi úti

mobil shop

Írj nekünk!

Please enable JavaScript in your browser to complete this form.
Név

Iratkozz fel a hírlevelünkre!

Mobilos hírek, újdonságok és szuper akciók a Bestfleet GSM hírlevelében. Nem küldünk spam-et, csak tartalmas és informatív leveleket.

Gyakran ismételt kérdések

Maradt még kérdésed?

Kell időpontot foglalnom a Bestfleet GSM mobiltelefon szervizbe?

Általában nem, de mindig örülünk neki, ha előre tudunk ügyfeleink érkezéséről, így ennek megfelelően tudjuk ütemezni a feladatainkat. Természetesen előfordulnak zsúfoltabb időszakok és lehet, hogy várnod kell majd egy kicsit, de igyekszünk a lehető leghamarabb kiszolgálni minden ügyfelünket.

Kell hozzáférést adnom a telefonomhoz, esetleg letörlitek az adatokat?

Az adataid biztonsága a legfontosabb számunkra. Az adatmentés szolgáltatásunkon kívül nem kell és nem is fogunk hozzáférni az adatadhoz, képekhez és egyéb információhoz, amit a mobiltelefonodon tárolsz.

Mennyi ideig tart a javítás?

A javítás időtartama az adott hibától függ. Néhány egyszerűbb probléma (pl. kijelzőcsere) általában néhány munkanapon belül elvégezhető, de pontos időt mindig a bevizsgálás után tudunk mondani.

Megéri megjavíttatni a készülékemet? Lehet, hogy jobban járok, ha újat vásárolok?

Ennek a kérdésnek a megválaszolását azzal segítjük, hogy weboldalunkon elérheted a javítási árainkat. Ezek általában a készülék piaci árának 60%-a alatt vannak, bizonyos esetekben pedig kifejezetten kedvezőek. Nézd meg az árainkat és döntsd el te, hogy megéri-e megjavíttatnod a mobiltelefondat.

Milyen típusú telefonokat javítotok a szervizben?

Jelenleg Apple, Samsung, Huawei és Xiaomi okostelefonjait javítjuk. Ha a készüléked márkája vagy típusa nem szerepel a szerviz listánkon, nyugodtan keress meg minket, hogy megbeszéljük a lehetőségeket.

Mit tegyek, ha beázott a telefonom?

Azonnal kapcsold ki a készüléket, és ne próbáld újra bekapcsolni vagy tölteni. Minél hamarabb hozd be a szervizünkbe, hogy elkerüld a további károsodást. A beázás különleges tisztítást és javítást igényelhet, de minimum bevizsgálást, hogy megállapítsuk a kár mértékét.

Cégadatok

B2B Network Hungary Kft.
Iroda: 2360 Gyál Kőrösi út 90.
Adószám: 25396012-2-13
Tárhely szolgáltató: Hetzner Online GmbH, Industriestr. 25, 91710 Gunzenhausen,
Deutschland, info@hetzner.com

Partnereink