Mobilos segítségre van szükséged? Keress minket bátran!


Kollégáink örömmel állnak rendelkezésedre bármilyen mobilos kérdéssel kapcsolatban.


Üzletünk nyitvatartása:

Hétfő – péntek: 9:30 – 18:00

Telefonszám

+36 20 444 99 99

Címünk

2360 Gyál, Kőrösi út 90.

E-mail cím

hello@bestfleetgsm.hu

Írj nekünk!

Please enable JavaScript in your browser to complete this form.
Név

Iratkozz fel a hírlevelünkre!

Mobilos hírek, újdonságok és szuper akciók a Bestfleet GSM hírlevelében. Nem küldünk spam-et, csak tartalmas és informatív leveleket.

Gyakran ismételt kérdések

Maradt még kérdésed?

Kell időpontot foglalnom a Bestfleet GSM mobiltelefon szervizbe?

Általában nem, de mindig örülünk neki, ha előre tudunk ügyfeleink érkezéséről, így ennek megfelelően tudjuk ütemezni a feladatainkat. Természetesen előfordulnak zsúfoltabb időszakok és lehet, hogy várnod kell majd egy kicsit, de igyekszünk a lehető leghamarabb kiszolgálni minden ügyfelünket.

Kell hozzáférést adnom a telefonomhoz, esetleg letörlitek az adatokat?

Az adataid biztonsága a legfontosabb számunkra. Az adatmentés szolgáltatásunkon kívül nem kell és nem is fogunk hozzáférni az adatadhoz, képekhez és egyéb információhoz, amit a mobiltelefonodon tárolsz.

Mennyi ideig tart a javítás?

A javítás időtartama az adott hibától függ. Néhány egyszerűbb probléma (pl. kijelzőcsere) általában néhány munkanapon belül elvégezhető, de pontos időt mindig a bevizsgálás után tudunk mondani.

Megéri megjavíttatni a készülékemet? Lehet, hogy jobban járok, ha újat vásárolok?

Ennek a kérdésnek a megválaszolását azzal segítjük, hogy weboldalunkon elérheted a javítási árainkat. Ezek általában a készülék piaci árának 60%-a alatt vannak, bizonyos esetekben pedig kifejezetten kedvezőek. Nézd meg az árainkat és döntsd el te, hogy megéri-e megjavíttatnod a mobiltelefondat.

Milyen típusú telefonokat javítotok a szervizben?

Jelenleg Apple, Samsung, Huawei és Xiaomi okostelefonjait javítjuk. Ha a készüléked márkája vagy típusa nem szerepel a szerviz listánkon, nyugodtan keress meg minket, hogy megbeszéljük a lehetőségeket.

Mit tegyek, ha beázott a telefonom?

Azonnal kapcsold ki a készüléket, és ne próbáld újra bekapcsolni vagy tölteni. Minél hamarabb hozd be a szervizünkbe, hogy elkerüld a további károsodást. A beázás különleges tisztítást és javítást igényelhet, de minimum bevizsgálást, hogy megállapítsuk a kár mértékét.

Cégadatok

B2B Network Hungary Kft.
Iroda: 2360 Gyál Kőrösi út 90.
Adószám: 25396012-2-13
Tárhely szolgáltató: Hetzner Online GmbH, Industriestr. 25, 91710 Gunzenhausen,
Deutschland, info@hetzner.com

Partnereink