Mobiltelefon szerviz és szaküzlet Gyálon | Címünk: 2360 Gyál, Kőrösi út 90.
Mobilos segítségre van szükséged? Keress minket bátran!
Kollégáink örömmel állnak rendelkezésedre bármilyen mobilos kérdéssel kapcsolatban.
Üzletünk nyitvatartása:
Hétfő – péntek: 9:30 – 18:00
Írj nekünk!
Iratkozz fel a hírlevelünkre!
Mobilos hírek, újdonságok és szuper akciók a Bestfleet GSM hírlevelében. Nem küldünk spam-et, csak tartalmas és informatív leveleket.
Gyakran ismételt kérdések
Maradt még kérdésed?
Kell időpontot foglalnom a Bestfleet GSM mobiltelefon szervizbe?
Általában nem, de mindig örülünk neki, ha előre tudunk ügyfeleink érkezéséről, így ennek megfelelően tudjuk ütemezni a feladatainkat. Természetesen előfordulnak zsúfoltabb időszakok és lehet, hogy várnod kell majd egy kicsit, de igyekszünk a lehető leghamarabb kiszolgálni minden ügyfelünket.
Kell hozzáférést adnom a telefonomhoz, esetleg letörlitek az adatokat?
Az adataid biztonsága a legfontosabb számunkra. Az adatmentés szolgáltatásunkon kívül nem kell és nem is fogunk hozzáférni az adatadhoz, képekhez és egyéb információhoz, amit a mobiltelefonodon tárolsz.
Mennyi ideig tart a javítás?
A javítás időtartama az adott hibától függ. Néhány egyszerűbb probléma (pl. kijelzőcsere) általában néhány munkanapon belül elvégezhető, de pontos időt mindig a bevizsgálás után tudunk mondani.
Megéri megjavíttatni a készülékemet? Lehet, hogy jobban járok, ha újat vásárolok?
Ennek a kérdésnek a megválaszolását azzal segítjük, hogy weboldalunkon elérheted a javítási árainkat. Ezek általában a készülék piaci árának 60%-a alatt vannak, bizonyos esetekben pedig kifejezetten kedvezőek. Nézd meg az árainkat és döntsd el te, hogy megéri-e megjavíttatnod a mobiltelefondat.
Milyen típusú telefonokat javítotok a szervizben?
Jelenleg Apple, Samsung, Huawei és Xiaomi okostelefonjait javítjuk. Ha a készüléked márkája vagy típusa nem szerepel a szerviz listánkon, nyugodtan keress meg minket, hogy megbeszéljük a lehetőségeket.
Mit tegyek, ha beázott a telefonom?
Azonnal kapcsold ki a készüléket, és ne próbáld újra bekapcsolni vagy tölteni. Minél hamarabb hozd be a szervizünkbe, hogy elkerüld a további károsodást. A beázás különleges tisztítást és javítást igényelhet, de minimum bevizsgálást, hogy megállapítsuk a kár mértékét.
Cégadatok
B2B Network Hungary Kft.
Iroda: 2360 Gyál Kőrösi út 90.
Adószám: 25396012-2-13
Tárhely szolgáltató: Hetzner Online GmbH, Industriestr. 25, 91710 Gunzenhausen,
Deutschland, info@hetzner.com