Mobiltelefon bevizsgálás

A telefonod hirtelen lassul, fagy, vagy épp nem reagál megfelelően? Nem kell találgatnod, mi lehet a gond. Hozd el készülékedet szervizünkbe, ahol tapasztalt szakemberek végzik el a bevizsgálást, hogy pontos diagnózist kapj, és minél előbb megoldást találjunk a problémára.

Bizonytalan a telefonod állapota? Bízd ránk a bevizsgálást!

Mobiltelefon bevizsgálás árak

iPhone bevizsgálás árak

Apple iPhone 11, iPhone 11 Pro, iPhone 11 Pro Max, iPhone 12, iPhone 12 mini, iPhone 12 Pro, iPhone 12 Pro Max, iPhone 13 mini

Samsung bevizsgálás árak

Samsung Galaxy A széria, Galaxy S széria és Galaxy J mobiltelefon sorozatok bevizsgálása

Xiaomi bevizsgálás árak

Xiaomi Mi 10, Mi 11, Mi Note, Xiaomi 11, Xiaomi 12, Xiaomi 13, Xiaomi 14, Redmi és Redmi Note sorozatok bevizsgálása

Huawei bevizsgálás árak

Huawei Mate 10, Mate 20, Mate 30, P10, P20, P30 és P Smart mobiltelefon sorozatok bevizsgálása

Mobiltelefonok szakszerű és gyors bevizsgálása Gyálon

Ne hagyd, hogy a telefonod problémái tovább fokozódjanak! Derítsük ki, mi áll a háttérben. Hozd el készülékedet még ma, és bízd ránk a bevizsgálást!

Mi történik egy mobiltelefon bevizsgálása során?

A mobiltelefonok komplex eszközök, amelyek számos technikai problémával találkozhatnak a mindennapi használat során. Ha a készüléked nem működik megfelelően, de nem tudod pontosan, mi lehet a baj, a bevizsgálás segít megállapítani a probléma forrását, és javaslatot ad a szükséges javításokra.

Mikor lehet szükség a bevizsgálásra?
  • Váratlan hibák esetén: Ha a telefonod hirtelen elkezd furcsán viselkedni – például lefagy, lassul, vagy nem reagál –, a bevizsgálás segít kideríteni, mi okozza a problémát.
  • Szoftveres és hardveres problémák esetén: Akár egy szoftveres hiba, akár egy hardveres probléma áll a háttérben, a bevizsgálás során pontosan megállapítjuk, mi okozza a gondot.
  • Előzetes állapotfelmérés javítás előtt: Mielőtt bármilyen javítási munkálatba kezdünk, fontos, hogy pontosan tudjuk, mi a probléma forrása, így elkerülhetők a felesleges javítások és költségek.
Hogyan történik a bevizsgálás?

Szervizünkben a telefon bevizsgálása alapos és precíz folyamat, amely több lépésből áll:

  1. Előzetes átvizsgálás: Első lépésként megvizsgáljuk a telefon külső állapotát, ellenőrizzük a kijelzőt, gombokat, csatlakozókat, és minden olyan elemet, ami szemmel láthatóan hibás lehet.
  2. Szoftveres diagnosztika: Ha szükséges, futtatunk különböző diagnosztikai programokat, amelyek segítenek felismerni a szoftveres hibákat, és pontos képet adnak a telefon belső állapotáról.
  3. Hardveres ellenőrzés: A telefon belső alkatrészeinek bevizsgálása során ellenőrizzük az alaplapot, akkumulátort, csatlakozókat, kamerákat, és egyéb kulcsfontosságú komponenseket, hogy kiderítsük, hol lehet a probléma gyökere.
  4. Részletes jelentés: A bevizsgálás után részletes tájékoztatást adunk az eredményekről, és javaslatot teszünk a szükséges javításokra vagy cserékre.
Miért fontos a bevizsgálás?

A bevizsgálás elengedhetetlen ahhoz, hogy pontosan megértsük, mi okozza a telefonod problémáit, így a megfelelő javítási munkálatokat végezhetjük el. Ezzel időt és pénzt takaríthatsz meg, hiszen elkerülhetők a felesleges javítások és alkatrészcserék. A szakértői diagnózis biztosítja, hogy a telefonod a lehető leggyorsabban és leghatékonyabban kerüljön vissza a hibátlan állapotba.

Szakértői bevizsgálás, hogy kiderüljön, mi a probléma.

Nem működik megfelelően a telefonod? Derítsd ki, mi lehet a probléma!

Elérhetőségeink

Gyál: 2360 Gyál, Kőrösi út 90.

Fogarasi út: 1149 Budapest, Pillangó utca 15
Telefon: +36 20 444 99 99

E-mail: hello@bestfleetgsm.hu

Nyitvatartás:
Hétfő – péntek: 9:30 – 18:00

Miért válaszd a BestFleet GSM-et?

A mobiltelefonod a mindennapjaid szerves része, így ha meghibásodik, fontos, hogy megbízható helyen javíttasd meg. A BestFleet GSM szervizben végzett javítások nemcsak szakértelmet biztosítanak, hanem hosszú távon is megóvhatják a készülékedet.

Az egyik legnagyobb előnye annak, ha nálunk javíttatod a telefonodat, hogy profi technikusok dolgoznak rajta, akik ismerik a különböző készülékek bonyolult belső szerkezetét. Egy otthoni javítás vagy nem szakértői beavatkozás könnyen további problémákhoz vezethet, amelyek akár a készülék végleges meghibásodását is okozhatja.

A minőségi alkatrészek használata szintén elengedhetetlen. Az általunk használt alkatrészek nemcsak a telefonod eredeti teljesítményét állítják vissza, hanem jelentősen növelhetik annak élettartamát is. A gyenge minőségű, olcsó alkatrészek gyorsabban elhasználódhatnak, és újabb hibákhoz vezethetnek, ami további költségeket vonhat maga után.

Ha hosszú távon szeretnéd megőrizni a telefonod megbízhatóságát és teljesítményét, a BestFleet GSM szervizben végzett javítás és a minőségi alkatrészek használata a legjobb döntés.

Leggyakoribb szerviz feladataink

Kijelző csere

Akkumulátor csere

Hátlap csere

Első kamera csere

Töltő csatlakozó csere

Bevizsgálás

Polírozás

Adatmentés*

25.000 Ft-tól

25.000 Ft-tól

25.000 Ft-tól

25.000 Ft-tól

25.000 Ft-tól

6.000 Ft-tól

25.000 Ft-tól

7.500 Ft-tól

*Amennyiben működik a telefon.

SZERVIZ DÍJAK

Segítőkész és precíz munkatársak
Minőségi alkatrészek használata
Széles választék kiegészítőkből

“A technológia varázslat, különösen akkor, amikor nem működik.”

Arthur C. Clarke, brit író

Gyakran ismételt kérdések

Maradt még kérdésed?

Kell időpontot foglalnom a Bestfleet GSM mobiltelefon szervizbe?

Általában nem, de mindig örülünk neki, ha előre tudunk ügyfeleink érkezéséről, így ennek megfelelően tudjuk ütemezni a feladatainkat. Természetesen előfordulnak zsúfoltabb időszakok és lehet, hogy várnod kell majd egy kicsit, de igyekszünk a lehető leghamarabb kiszolgálni minden ügyfelünket.

Kell hozzáférést adnom a telefonomhoz, esetleg letörlitek az adatokat?

Az adataid biztonsága a legfontosabb számunkra. Az adatmentés szolgáltatásunkon kívül nem kell és nem is fogunk hozzáférni az adatadhoz, képekhez és egyéb információhoz, amit a mobiltelefonodon tárolsz.

Mennyi ideig tart a javítás?

A javítás időtartama az adott hibától függ. Néhány egyszerűbb probléma (pl. kijelzőcsere) általában néhány munkanapon belül elvégezhető, de pontos időt mindig a bevizsgálás után tudunk mondani.

Megéri megjavíttatni a készülékemet? Lehet, hogy jobban járok, ha újat vásárolok?

Ennek a kérdésnek a megválaszolását azzal segítjük, hogy weboldalunkon elérheted a javítási árainkat. Ezek általában a készülék piaci árának 60%-a alatt vannak, bizonyos esetekben pedig kifejezetten kedvezőek. Nézd meg az árainkat és döntsd el te, hogy megéri-e megjavíttatnod a mobiltelefondat.

Milyen típusú telefonokat javítotok a szervizben?

Jelenleg Apple, Samsung, Huawei és Xiaomi okostelefonjait javítjuk. Ha a készüléked márkája vagy típusa nem szerepel a szerviz listánkon, nyugodtan keress meg minket, hogy megbeszéljük a lehetőségeket.

Mit tegyek, ha beázott a telefonom?

Azonnal kapcsold ki a készüléket, és ne próbáld újra bekapcsolni vagy tölteni. Minél hamarabb hozd be a szervizünkbe, hogy elkerüld a további károsodást. A beázás különleges tisztítást és javítást igényelhet, de minimum bevizsgálást, hogy megállapítsuk a kár mértékét.

BESTFLEET GSM

Mobiltelefon szerviz
és szaküzlet

Mobiltelefon szerviz

Kijelzővédő fólia gyártás és felhelyezés

Töltők és kábelek

Tokok és kiegészítők

Okos kütyük

Szeretnél OLCSÓBBAN mobiltelefonálni és netezni 5G hálózatot használva?

bestfleet flotta